Passa al contingut principal

I PER FINALITZAR ...




M’ha agradat viatjar al país del meu pare.
                                                                                                                                     Andreu Ortiz

Gràcies a tots i totes per venir a explicar-nos coses del vostre país.
                                                                                                                                                      Jordi

Hem après moltes coses. Gràcies a tots els pares per fer aquest esforç i venir a explicar-nos coses.
                                                                                                                                                   Ainhoa


Ha sigut molt divertit i m’ha agradat molt!!!
                                                                                                                                                   Tamara


Hem ballat, hem fet moltes coses i he après molt sobre els diferents països. Gràcies per venir!!!
                                                                                                                                                    Akram 


He après moltes coses dels diferents països d’on venim. M’ha agradat molt que vingués la meva mare!!!
                                                                                                                                                    Leo


Gràcies a la meva mare i a tots els pares i mares que han vingut!
                                                                                                                                                  Enric


Hem après com són els menjars típics de molts països. I també els hem provat!!!
                                                                                                                                                          Laia


M’ha agradat molt tocar diferents instruments!
                                                                                                                                                 Hashir


Em va agradar molt el dia que vam visitar Cuba.
                                                                                                                                                      Yerai


He après moltes coses que no sabia de tots els països.
                                                                                                                                                  Silvana


M’agradat molt que la meva mare i la meva germana hagin vingut a explicar coses del nostre país als meus companys.
                                                                                                                                                   Andrea


Gràcies a tots i totes per venir!!!
                                                                                                                                              Beatrice


Gràcies a tots els que han vingut a explicar-nos coses del seu pais.
                                                                                                                                                       Lucia



M’ha agradat saber coses dels altres països i poder explicar coses del meu.
                                                                                                                                                          Nini

M’ha agradat que hagin vingut els pares a classe.
                                                                                                                                                    Adrian


Hem après moltes coses. Gràcies per participar i fer tot el que heu fet.
                                                                                                                                                           Pau


M’han agradat les explicacions de tots els països i que vingués la meva mare.
                                                                                                                                     Andreu Ayala


He après molt, molt més del que ja sabia.
                                                                                                                                             Juan José


M’ha agradat perquè m’han ensenyat coses noves!
                                                                                                                                                  Melanie



Moltes gràcies per venir perquè ha sigut molt divertit i hem après moltes coses.
                                                                                                                                                   Victoria



M’ha agradat que vinguessin els pares a explicar coses del seu país.
                                                                                                                                                       Silvia


M’ha agradat provar menjar d’altres països.
                                                                                                                                                        Aitor


M’ha agradat molt aprendre coses de tots els països.
                                                                                                                                                 Vladislav


M’ha agradat tot molt, ha sigut molt divertit.
                                                                                                                                                          Yan


Moltes gràcies a tots i totes perquè heu fet possible aquest projecte. Hem viatjat junts als  indrets on tenim els nostres origens i això ha permès que ens coneguem més i també que haguem descobert més coses sobre les nostres arrels. Ha estat un plaer viatjar amb vosaltres!!!!
                                                                                                                                                     Carme